Nemáte dosah na dôležitú firemnú komunikáciu?
Firemná komunikácia sa čoraz viac presúva do online prostredia. Najčastejšie využívaním mailovej komunikácie, ktorá je relatívne dobre odsledovateľná. To však neplatí o telefonickej komunikácií. Najčastejšie sa jedná o komunikáciu obchodných zástupcov, alebo predajcov s vašimi zákazníkmi.
Ak zamestnanci na komunikáciu využívajú bežný telefón tak ich aktivita a komunikáca nie je vôbec kontrolovateľná Neviete tak odsledovať ich efektivitu, ani vyhodnotiť kvalitu ich komunikácie.
Čo je digitálna telefónna ústredňa?
Jedná sa o voľne dostupný softvér (ASTERISK), ktorý môže byť prevádzkovaný na virtuálnom serveri. Softvér samotný je zdarma, ale k jeho využívaniu je potrebné VOIP pripojenie u niektorého providera.
Prostredníctvom digitálnej ústredne je možné realizovať telefónne hovory - v našom prípade prostredníctvom prehliadača. Na zariadení nie je potrebné inštalovať žiaden ďalší softvér, alebo hardvér. Postačuje samotný prehliadač.
Aké sú hlavné benefity?
Asterisk ako digitálna telefónna ústredňa poskytuje mnoho zaujímavých možností a funkcií. Najväčším prínosom je, že všetka realizovaná aktivita je evidovaná a zaznamenávaná k vašim zamestnancom, ale aj klientom. Či už sú to pokusy o hovory, dĺžky hovorov, záznamy z hovorov a podobne. Všetky údaje máte prehľadne dostupné v jednom systéme a máte k nim okamžitý prístup.
Je tak možné veľmi rýchlo vyhodnotiť a skontrolovať aktivitu zamestnanca, potvrdiť, alebo vyvrátiť tvrdenia zákazníka v prípade problémov, alebo reklamácií a podobne.
Radi s vami posúdime prínos a využitie digitálnej ústredne aj vo vašej firme. Neváhajte sa na nás obrátiť.