Aké funkcie CRM softvéru naozaj potrebujete?
Z praktických skúseností pri nasadzovaní rôzných CRM softvérov vieme, aké rôznorodé môžu byť požiadavky na takýto softvér. Potreba evidovať údaje o zákazníkoch je prítomná v podstate v každej spoločnosti. Podľa typu podnikania sa však výrazne líši obsah evidovaných údajov. Rovnako sa líšia funkcie, právomoci pre zamestnancov a možnosti, ktoré rôzne systémy ponúkajú.
Z týchto dôvodov je veľmi dôležité posudzovať aké údaje a funkcie sú pre Vás potrebné. Aby softvér obsahoval len to, čo reálne potrebujete a nebol tak zbytočne neprehľadný.
Rovnako z naších skúseností vyplýva, že aj zdanlivo jednoduché funkčnosti ako sú kalendár, alebo zoznam úloh vyžadujú často rôzne funkcie. Často sú napríklad úlohy prepojené na objednávky a obsahujú možnosti pre automatizované operácie, ktoré realizujú zmenu na objednávke alebo podobne. Tieto operácie aj pre podobné firmy nie sú nikdy nastavené rovnako, ale podľa reálnych potrieb.
Vyššia efektivita
O efektivite činností vzhľadom na využívaný softvér sa môžme baviť v dvoch rovinách. V prvom rade sa jedná o nahradenie papierovej, alebo inej nevhodnej evidencie softvérom. Takýto krok určite výrazne zvyšuje efektivitu práce, znižuje chybovosť a prináša mnohé benefity.
Keď sa ale bavíme o softvéri na mieru, tak je možné s optimalizáciou procesov ísť oveľa viac do hĺbky. Častokrát ušetrenie jedného či dvoch klikov pri operáciach vykonávaných na dennej báze, automatické generovanie úloh, či upozornení dokáže ušetriť veľké množstvo práce. Je veľký rozdiel či prispôsobujete procesy už hotovému softvéru, alebo opačne.
Pri integrácií všetkých potrebných údajov do jedného softvéru je možné automatizovať veľké množstvo operácií a rovnako aj do veľkej miery kontrolovať ľudské operácie, upozorniť, alebo zamedziť ľudským chybám.
Integrácie
Máme skúsenosti s prepojením CRM softvérov na rôzne účtovné, platobné, prepravné, či iné systémy ako napríklad:











































