Máte chaos v aktivite obchodných zástupcov?
Riadiť väčšie množstvo obchodných zástupcov môže byť problémové. Rovnako tiež ustrážiť ich efektivitu a plnenie si povinností a záväzkov ku konečnému zákazníkovi. Riadiť obchodných zástupcov a kontrolovať ich ani nie je možné ak neexistuje systém na zaznamenávanie ich aktivít.
Plánovanie a evidencia návštev
Kľúč k riešeniu problému je správna evidencia. Veľmi dôležité je evidovať realizované stretnutia a ideálne aj ich obsah. Na základe týchto údajov je možné vyhodnotiť aktivitu obchodného zástupcu. V nami riešenom prípade bolo možné k zákazníkom definovať zmluvné podmienky v štruktúrovanej forme, takže je z evidencie obchodných stretnutí možné vyhodnotiť ich splnenie.
Rovnako je možné poloautomaticky plánovať ďalšie stretnutia tak, aby boli zmluvné podmienky splnené. Táto evidencia prináša nielen nástroj na kontrolu obchodných zástupcov, ale aj celkové zefektívnenie ich práce a zníženie počtu problémov so zákazníkmi. Viac detailov si môže pozrieť v detaile referencie pre Dom Kávy.