Prevádzka softvéru vyžaduje aktívnu starostlivosť
Treba si uvedomiť, že v prípade ak máte vytvorený softvér na mieru, bude si vyžadovať aj špecifickú starostlivosť. Nejedná sa pritom len o fyzickú prevádzku servera, ale aj o riešenie bežných problémov používateľov, ktorí so softvérom pracujú. Dôležitou súčasťou je aj zapracovávanie drobných zmien v softvéri, ktoré reagujú na zmeny vo Vašom podnikaní. Či už sa jedná o zmeny portfólia, organizačnej štruktúry, procesov alebo iné zmeny.
Kriticky dôležité je pri tomto všetkom udržať a zabezpečiť kontinuálnu a bezporuchovú prevádzku systému ako celku, aby plnil svoj primárny účel. Odovzdaním a spustením softvéru sa preto naša práca nekončí.
Čo ponúkame?
Za účelom technickej podpory máme vytvorený vlastný modul - DirecS (Direct Support), ktorý je inštalovaný priamo vo Vašom softvéri, ktorý používate. Poskytuje nám aj Vám množstvo výhod pri prevádzke softvéru:
- združuje na jednom mieste všetkú komunikáciu ohľadne softvéru
- nie je tak roztrúsená po mailoch, kde je ťažko dohľadateľná
- zahŕňa evidenciu reklamácií, požiadaviek na zmeny softvéru, aj technickú podporu
- umožňuje tak rýchly prehľad v otvorených požiadavkách
- dokumentuje detailne komunikáciu ohľadne všetkých zmien v softvéri
- umožňuje jednoducho do komunikácie pridať potrebných členov
- umožňuje nám rýchlo a efektívne reagovať na Vaše požiadavky
- je prepojený s naším dokumentačným systémom (dokumentáciu k softvérom udržujeme aktívne)
- vďaka Vášmu schvaľovaniu pri zmenách softvéru slúži ako presný podklad k vyúčtovaniu práce
Vždy tak budete mať prehľad, čo sa deje:
Riadnu technickú podporu máme podopretú SLA zmluvou s garantovanými reakčnými časmi, ktorá zahŕňa aj prevádzku modulu DirecS a je účtovaná mesačným paušálom stanoveným individuálne podľa rozsahu softvéru a náročnosti jeho technickej podpory.