Ako prezentovať produkty zákazníkovi?
Pri designových produktoch sústreďuje zákazník svoju pozornosť na vzhľad produktu a správna prezentácia je veľmi dôležitá. Bez dostatočného náhľadu na produkt môže máť zákazník problém s výberom a posúdením jednotlivých variant, čo znižuje jeho dôveru a vôľu produkt záväzne objednať. Statický katalóg nemusí vždy dostatočne plniť požiadavky na prezentáciu zákazníkovi.
Aké sú výhody grafickej konfigurácie produktu?
Vizuálna prezentácia, kde má zákazník okamžiťe náhľad na produkt predstavuje značnú výhodu pri komunikácií so zákazníkom. Platí to v prípade ak produkt zákazníkovi prezentuje predajca, ale aj v prípade ak si zákazník produkt prezerá sám. Je možné mu vhodne prezentovať jednotlivé varianty a lepšie vysvetliť detaily produktu.
Dôležitá výhoda je aj fakt, ze navolenú konfiguráciu je možné okamžite uložiť a poskytnúť zákazníkovi vo forme cenovej ponuky, alebo z nej vytvoriť ojednávku.
Zmeny portfólia je možné aplikovať okamžite bez nutnosti tlače nových katalógov, alebo zložitého vysvetľovania.
Produkty prezentované týmto spôsobom môžu zároveň poskytnúť značnú výhodu oproti konkurencií a množstvo ďalších výhod.
Rozšírené funkcie
Dobre navrhnutý konfigurátor umožní aj automatizácie nákupného procesu. Obrovský benefit je napríklad okamžitý výpočet ceny, alebo možnosť priameho vytovrenia výrobnej objednávky. Týmto spôsobom je možné automatizovať množstvo manuálnej práce, čo zamedzí aj ľudským chybám pri spracovávaní objednávky, alebo výpočte ceny.
Možnosti konfigurátora a jeho ďalšieho využitia veľmi závisia od typu Vášho produktu. Radi s Vami tieto možnosti prediskutujeme.